Lost in Space 6. díl - počátky ukládání

21. ledna 2017 v 12:14 | Astro Lukas |  Programování
Ahoj všichni,
další den a další článek. Již se pouštím do složitějších věcí, Právě jsem dokončil kostru ukládání hry. Všechny uložené hry jsou použitelné. Při založení nové hry se automaticky uloží první použitelný slot, pokud není ani jeden ze čtyř volný, pak dostanete na výběr, kterou z uložených her chcete přepsat. Strávil jsem s tím dost času, kdy jsem vymýšlel, co všechno se musí jak udělat, aby to správně navazovalo a dělalo to, co má. Zatím ale hra zvládne uložit pouze datum uložení, seed a pozici hráče, přičemž při načítání se pozice hráče nenačítá, takže se vždy objevíte na pozici [0,0] a s nově vygenerovaným světem.

Ukládání vybudovaných věcí a vytěžených surovin je na řadě teď. Otázka je, jestli to skutečně dodělám nebo se prozatím vrhnu na implementaci dalších herních mechanizmů, více bloků ke stavbě a základnímu inventáři. Práce je skutečně obrovské množství a tím, že si všechno programuji od prázdného listu, trvá to dlouho a je to náročné, ale nechci si platit za předpřipravené skripty a implementace.

Ale můžu říct, že jsem se svou prací spokojen, alespoň něco skutečně funguje tak, jak má :-D . Bohužel ale na plnohodnotnější hru si ještě všichni musíme chvíli počkat. Ani Babylon ale nepostavili za den, že ;-) .


Po připravení skriptů pro systém Android nechám hru opět zkompletovat a vyjde verze PreAlpha_v0.00.002 , která bude dostupná opět ke stažení. Odkaz dostanete v příštím článku ;-) .

Dnes kratší, ale aspoň něco, jdu se učit -_- ... Mějte se hezky! ;-)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama