Lost in Space díl 4. - Stavíme!

18. ledna 2017 v 17:21 | Astro Lukas |  Programování
Ahoj všickni! :-)

Dnes je tu opět článek na hru, kterou sám vytvářím ve svém volném čase (když se neučím na zkoušky nebo nejsem na běžkách apod.). Konečně se dostávám k něčemu, co je trochu zajímavější a hře to dá hodně. Dnes se mi povedlo implementovat a hlavně zprovoznit stavbu zdí. Je to sice řešené trošku kostrbatě, ale hlavní je, že to funguje... Optimalizaci souborů a skriptů budu řešit až postupem času. Teď je můj hlavní cíl, dokopat hru do PreAlpha verze.

Na následujícím gifu můžete vidět stavbu zdí v akci. Můžete postavit jakýkoliv tvar, pokaždé se zdi spojí (což byl největší problém, který jsem včera a dnes řešil v součtu několik hodin). Zpomalil jsem chůzi hráče, aby v budoucnu se vyplatilo postavit si auto, se kterým pojedete rychleji.


Dneškem je tedy částečně vyřešená stavba budov. Samozřejmě ale na řešení čeká spousta otázek.
• Implementace otvíratelných dveří
• Oddelění interiéru (práce s osvětlením - uvnitř by měla být tma; stavba podlahy; atd.)
• Přidání osvětlení a denního cyklu

To jsou samozřejmě otázky spojené se stavbou budov nejvíce. Ale věcí, které mám v hlavě je ještě veliká spousta. Z těch nejaktuálnějších to jsou:
• Inventář (design inventáře, manažer inventáře)
• Crafting (alespoň jeho základy, pro vytváření prvních strojů a věcí, které do hry přijdou)
• Survival (potřeba se krmit, spát, neubírat si životy)
• Implementace flory a fauny (včetně té nebezpečné)

A spousta a spousta dalších věcí, které čekají na své zrealizování.

Doufám, že se vám pokrok líbí, určitě můžete zanechat hodnocení článku, hlas v anketě a komentář! Případně i sdílet nebo dát o mém blogu vědět ostatním. Btw. zítra asi bude jiný druh článku, protože je venku úplně jasná obloha a já už mám nabitou baterku do foťáku! :-)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama